U bent hier
Klanttevredenheidsonderzoek
KCMHet KCM Platform is voor het verrichten van verschillende soorten klantonderzoek met continu, real-time inzichten in de klantbeleving. Naast de tevredenheid van uw klanten meet KCM ook uw andere KPI’s. U heeft zicht op het gemak dat de klanten ondervinden wanneer zij gebruikmaken van uw dienstverlening (CES), en de mate waarin klanten positief over uw organisatie spreken (NPS). Ons platform stelt u in staat om gerichte verbeteracties in te zetten, en daarmee uw processen en dienstverlening te optimaliseren wat resulteert in een positieve klantbeleving, en het verlagen van uw faalkosten. Wij kunnen u volledig ontzorgen hierin, maar u kunt ook gebruikmaken van ons platform en zelf aan de slag gaan.
welcome@kcmgroup.eu
+31 35 544 98 00
Website leverancier
Website pakket
Pakketversie | Status | Start distributie | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Laatste versie | In gebruik | 25-5-2021 | ||||||
|
||||||||
Pakket geschikt voor (WILMA) | Ingevuld door (1) Aantal waterschappen met een versie van het pakket "in productie". NIET die een versie "gepland" hebben. Is vertrouwelijk. | |
---|---|---|
Klanttevredenheidcomponent | 1 waterschap |
Details pakketversie: Klanttevredenheidsonderzoek Laatste versie - Status: In gebruik
Door leverancier toegevoegde standaarden
Er zijn geen toegevoegde standaarden
Applicatiefuncties
Er zijn geen applicatiefuncties ingevuld.
Pakketversie Ondersteunde technologieën
Dienst - Software as a Service (SAAS) |