U bent hier




Klanttevredenheidsonderzoek

KCM

Het KCM Platform is voor het verrichten van verschillende soorten klantonderzoek met continu, real-time inzichten in de klantbeleving. Naast de tevredenheid van uw klanten meet KCM ook uw andere KPI’s. U heeft zicht op het gemak dat de klanten ondervinden wanneer zij gebruikmaken van uw dienstverlening (CES), en de mate waarin klanten positief over uw organisatie spreken (NPS). Ons platform stelt u in staat om gerichte verbeteracties in te zetten, en daarmee uw processen en dienstverlening te optimaliseren wat resulteert in een positieve klantbeleving, en het verlagen van uw faalkosten. Wij kunnen u volledig ontzorgen hierin, maar u kunt ook gebruikmaken van ons platform en zelf aan de slag gaan.

Pakketversie Status Start distributie
Laatste versie In gebruik 25-5-2021

Uitleg versie

Status

In gebruik

Start ontwikkeling

25-5-2021

Start test

25-5-2021

Start distributie

25-5-2021
Pakket geschikt voor (WILMA)Ingevuld door (1)

Aantal waterschappen met een versie van het pakket "in productie". NIET die een versie "gepland" hebben. Is vertrouwelijk.

Klanttevredenheidcomponent1 waterschap

Details pakketversie: Klanttevredenheidsonderzoek Laatste versie - Status: In gebruik

Door leverancier toegevoegde standaarden

Er zijn geen toegevoegde standaarden

Applicatiefuncties

Er zijn geen applicatiefuncties ingevuld.

Pakketversie Ondersteunde technologieën

Dienst - Software as a Service (SAAS)