U bent hier




Dienst – E-learning klantcontact

KCM

: Korte, krachtige en vooral interactieve e-learning modules, gericht op de praktische kant van het klantcontact. Voor één vaste prijs per maand, alle e-learning modules online beschikbaar voor alle medewerkers. Wij delen alle kennis en praktijkervaring op het gebied van klantcontact die u nodig heeft. Wij ontwikkelen ready-to-use, online modules. Onze bestaande trainingen voegen wij samen in één All You Can Learn abonnement. U selecteert de relevante modules waar u mee wilt beginnen. Alle medewerkers kunnen hiervan onbeperkt gebruik maken. Wensen en ideeën van u en andere leden, in de Share community, worden gebruikt om nieuwe trainingen te ontwikkelen. Ieder kwartaal komen er nieuwe e-learnings bij. Inzichten in laatste ontwikkelingen worden gedeeld in de community. Wij bieden hierin ook een vorm van blended learning aan.

Pakketversie Status Start distributie
Laatste versie In gebruik 25-10-2014

Uitleg versie

Status

In gebruik

Start ontwikkeling

25-10-2014

Start test

25-10-2014

Start distributie

25-10-2014
Pakket geschikt voor (WILMA)Ingevuld door (0)

Aantal waterschappen met een versie van het pakket "in productie". NIET die een versie "gepland" hebben. Is vertrouwelijk.

Callcentercomponent0 waterschappen
HRM-component0 waterschappen
Kennisbeheercomponent0 waterschappen

Details pakketversie: Dienst – E-learning klantcontact Laatste versie - Status: In gebruik

Door leverancier toegevoegde standaarden

Er zijn geen toegevoegde standaarden

Applicatiefuncties

Er zijn geen applicatiefuncties ingevuld.

Pakketversie Ondersteunde technologieën

Dienst - Software as a Service (SAAS)